אביזרי מטבח אלגנטיים

אביזרי מטבח

המטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית. זהו אחד החדרים שאנשים מכנים לעתים קרובות ”המטבח שלי”, אפילו יותר מאשר חדר המשפחה או המיטה המשפחתית. יש בהחלט אוויר של סגנון שמגיע עם מטבח מסורתי, אחד שמציג ספסלי עץ על ספסל חם, נוח למעלה, מכשירי פלדת אל חלד על כל קיר, ואריחי קרמיקה על הרצפה. הנה כמה אביזרי מטבח קלאסיים. אביזרים אלה הולכים מעבר ליסודות כמו סירים ומחבתות, מחבתות כסף, מחבתות אפיית נחושת ותנורי מיקרוגל.

אפיית כיכר לחם היא לא הדבר היחיד שאפשר לעשות במטבח כדי להכין ארוחה בריאה ומאוזנת. אפייה יכולה להיות מהנה וקלה בעזרת אביזרים רבים. בלוק הסכינים במטבח הוא אחד האביזרים השימושיים ביותר במטבח. עם הבלוק הנכון, הסכין שלך ניתן לחתוך באלכסון וזווית לסגנון ייחודי וחדות. זה מאפשר לך לחתוך תפוחים, גזר וגבינה מרובעת מבלי לדאוג שהסכו "ם שלך עלול להיפגע.

ישנם סוגים רבים של בלוקים, ומלקחיים רב תכליתיים שיכולים לשמש להתאים. המלקחיים עשויים מפלדת אל חלד והם מאוד שימושיים להכנת כריכים או לחיתוך לחם. פלדת אל חלד או מחבת ברזל יציקה תחזיק מעמד היטב והיא התוספת המושלמת לכל אביזרי מטבח שנקבעו.

ווק או טיגון עמוק הוא אביזר מטבח מעולה המאפשר לך להוסיף במהירות טעם וירקות כמעט לכל סוג של מזון. זהו מכשיר נייד קטן שנראה כמו מחבת טיגון מודרנית עם ידית ומשמש על ידי הפיכתו כדי לבשל את הצד השני. סיר מכסה ואלומיניום יעניק למאכלים המטוגנים שלכם את אותו צבע זהב כמו בצד השני וגם את התועלת להיות פריכים באותה מידה.

אביזר מטבח חיוני נוסף הוא מכונת ופלים. יצרני הוופלים האלה די רבים. ישנם מספר עיצובים שונים זמינים עם מאפיינים רבים ושונים. יש דגמים בעלי שני להבים המאפשרים לוואפלים להיות דקים ומזינים יותר. לסוגים אחרים יש סיבובים ארוכים יותר לוואפלים גדולים יותר.

פותחן בקבוקים הוא אחד הפריטים הפופולריים ביותר במטבח ויש מספר דגמים זמינים. למודלים הטובים ביותר יש תכונת כיבוי אוטומטית שהופכת אותו בטוח לאחסן משקאות בלי לדאוג בטעות להפוך את הבקבוק. פתחי הבקבוקים האחרונים הם LED, מה שאומר שהם לא רק בהירים יותר אלא בטוחים יותר לאחסן גם כן. פתחי בקבוק יכולים להיות מחוברים לדלפק באמצעות מגנטים, מה שהופך אותם לאפשרות פונקציונלית ויצירתית.

מערבל מיקרו סיבים הוא אביזר המטבח החיוני האחרון. הבלנדר הזה כל כך קטן, שאפשר להחזיק אותו ביד ולהשתמש בו כדי להכין כוסות קטנות של תה או שיבולת שועל. הוא מגיע עם לוחית פלדת אל חלד ודוכן נשלף עם קליפ על תוספות. הבלנדר הזה נהדר למטבחים עמוסים וימשך שנים רבות.

התוספת החדשה לאוסף אביזרי מטבח מסוגננים היא מערבל פלדת אל-חלד עם מאפים. המסיבה היא מושלמת למשפחה גדולה או שף מקצועי. קערת פלדת אל-חלד הייחודית היא בשני חלקים ומאפשרת לערבב בצק או ירקות בקלות עם שתי החתיכות. משוט פלדת אל-חלד הוא גם כלי שימושי מאוד המאפשר לך ללוש לחמים ועוגות בקלות.