בחירת שולחנות הקפה המודרניים הטובים ביותר לביתך

שולחן קפה

שולחן קפה חייב להיות בכל בית. הם מקום נהדר להניח משקאות או פריטים אחרים, והם משלימים את המראה של הסלון שלך. אתה יכול גם להשתמש בשולחן קפה כקישוט מרכזי לשולחן מזנון או שולחן צדדי במהלך מסיבה כדי לשמור על דברים פשוטים, אבל אלגנטיים.

טבלאות קפה מוסיפות סגנון ואלגנטיות לכל חדר. הם משלבים צורה ותפקוד בעיצוב שולחן קפה קלאסי. שולחנות עגולים מוסיפים מגע לא רשמי לכל חדר. הם רב תכליתיים וניתן להשתמש בהם בכל מקום.

* COPEgged – מראה קלאסי ונצחי זה ניתן להשיג על ידי שילוב שולחן קפה עם ספה, שולחן סוף, או רהיטים אחרים. כאשר רוכשים ספה או שולחן קצה להיות בטוח לקבל את הגודל הנכון. מכיוון שהוא פרופורציונלי לממדים של הספה, שולחן עגול הוא הבחירה הטובה ביותר. אם אתה רוצה שולחן קפה שיש, אז זה יצטרך להיות גדול יותר מהספה שלך או שולחן סוף ללכת טוב עם הסגנון והעיצוב של הספה או שולחן סוף. שולחנות קפה מלבניים או סגלגלים נהדרים למטבח מודרני. ניתן להשתמש בהם עם ספות עור, דוכני טלוויזיה שטוחים, וטלוויזיות מתכת שטוחות.

* וויקר: שולחנות קפה עגולים ויפים אלה עשויים מוויקר ומהווים אלטרנטיבה מודרנית לחומרים מסורתיים כגון עץ או שיש. שולחנות קפה אלה יכולים להוסיף כשרון מודרני לסלון או חדר אוכל. זמינים בצבעים טבעיים כמו שנהב, בז 'ולבן, הם גם באים בעיצובים וסגנונות שונים. אפשר למצוא אותן פשוטות או מעוטרות בעצים מגולפים ועלים. שולחנות קפה אלה נראים חלקלקים ומודרניים, והם בחירה מצוינת למי שלא רוצה לבזבז הרבה.

* טבלאות אלה מושלמות לבתים מודרניים ויכולות להוסיף אלגנטיות למרחב המחיה שלך. שולחנות קפה אלה הם קומפקטיים וניתן להזיז בקלות מחדר אחד למשנהו. שולחן קפה זה זמין בסגנונות ובגדלים רבים. אתה יכול להשתמש בו גם בתור מבטא לעיצוב הכללי שלך.

* קונסולה: שולחן קפה עם שולחן קונסולה הוא דרך מצוינת לשלב ספה ושולחן קצה תואם. לרוב מיטות הספה המודרניות יש קונסולה מושכת שמתאימה היטב לשולחן קפה ומוסיפה עומק ופונקציונליות למראה הכללי. מאחר שלרוב מיטות הספה המודרניות יש מגירות אחסון, שילוב זה הופך לפתרון יעיל שעלותו אף היא כאחסון. אם תבחר, תוכל גם להשתמש במגירות כדי לשמור על מכשירים קטנים כמו בלנדר, יצרני קפה וגאדג 'טים אחרים במטבח.

* חומר: עץ וזכוכית הם שני החומרים הפופולריים ביותר בכל הנוגע לשולחנות קפה, אך ישנם גם רבים אחרים. תן דעתך למרקם ולצבע של כל חומר כדי לקבוע מי מתאים ביותר לעיצוב ולסגנון החיים שלך. שולחנות קפה ממתכת הם אופציה מודרנית והם עמידים. הם יכולים להיות תוספת נהדרת לכל בית מודרני.

* שולחן קפה מרובע: זוהי בחירה קלאסית יותר המגיעה במגוון גדלים וצורות. שולחן קפה מרובע מאפשר שימוש מיטבי בחלל אנכי כך שניתן יהיה לשלב אותו בקלות בעיצוב מרחב המחיה הכולל שלכם. שולחן קפה מרובע הופך את שולחנות הקפה המודרניים הטובים ביותר משום שהוא גם פונקציונלי וגם מושך בו זמנית. צמרות זכוכית על שולחנות קפה מרובעים להוסיף מגע אלגנטי ולשמור על המשקאות והאוכל שלך מהרצפה.