רהיטי גן -אין סוף אפשרויות

רהיטי הגן, הידועים גם בשמות פאטיו ריהוט או ריהוט חיצוני, מיועדים לשימוש חיצוני. בימים אלה, היא הפכה לאפשרות פופולרית לאנשים שרוצים להתרחק מהאווירה הפנימית כדי ליהנות מהגנים שלהם ולבלות בחוץ. אתה יכול להשתמש ברהיטי גינה כמעט לכל מטרה. הוא יכול לכלול ספסלים, כיסאות, שולחנות, נדנדות, טרקלינים ועוד.

כאשר קונים רהיטי גן, יש הרבה דברים לשקול. אחד הגורמים הללו הוא החומר המשמש לייצור הרהיטים. רהיטי הגן עשויים בדרך כלל מחומרים שונים, כולל מתכת, עץ, פלסטיק ובד. בין החומרים הנפוצים ביותר הם מתכת, שרף, אלומיניום, ברזל יצוק, ויקר וטיק. החומרים האלה חסינים בפני מזג אוויר ועמידים, מה שהופך אותם לאידיאליים לשימוש חיצוני.

השיקול החשוב ביותר בחיפוש אחר רהיטי גינה הוא עמידות. חשוב לוודא שהריהוט יעמוד בתנאי מזג אוויר שונים. עדיף לקנות רהיטים עשויים ממתכת באיכות גבוהה, מכיוון שהם עמידים יותר ממתכות אחרות. אם אתה רוצה שהריהוט שלך ייראה טוב, אתה יכול לבחור לקנות רהיטים מפלסטיק במקום מתכת. רהיטי פלסטיק קלים יותר ממתכת וזה גם מרגיש נהדר למגע.

שיקול חשוב מאוד בקניית רהיטי גן הוא החומר שממנו נעשה. מתכת היא החומר העמיד ביותר לריהוט גינה, אך היא גם היקרה ביותר. פלסטיק, אלומיניום וויקר הם חלק מהאפשרויות האחרות שיש לך. ברזל יצוק ואלומיניום הם עמידים, אבל יכולים להיות די כבדים. כשמדובר ברהיטי ברזל, אין דבר עמיד יותר מברזל מחושל.

אם אתה מודאג יותר לגבי מחיר, אז רהיטי גן במגוון רחב של צבעים היא האפשרות הטובה ביותר. אתה יכול לבחור ממגוון צבעים, כולל עץ טבעי וצבעים מלאכותיים תוססים. זה בהחלט ייתן לך את הכישרון והסגנון הנכונים.

הדבר הכי טוב בריהוט גינה מפלסטיק? העמידות שלו. זה מאוד עמיד אז אתה לא צריך לדאוג בקשר לזה. זה יכול לעמוד בכל תנאי מזג האוויר כך שאתה לא צריך להחליף אותו לעתים קרובות. זוהי בחירה מצוינת אם אתה מחפש רהיטי ראטן שיימשכו זמן רב יותר.

ריהוט גן טיק הוא מאוד עמיד. הוא עשוי מעץ הטיק העמיד בפני עיוות ונרקב. הוא חזק ושוזר היטב. רוב רהיטי גן טיק נמכרים עשויים טיק מוצק. גם אם הם צבועים בצבעים, הם נראים כאילו הם עשויים טיק אמיתי.

רהיטי ראטן אינם עמידים. לא מומלץ להשתמש בו באזורים חמים ושטופי שמש. זה יכול לדעוך אם הוא חשוף יותר מדי שמש. אתה צריך גם לוודא שאתה מאחסן אותם הרחק הלחות, כפי שהוא גם נמוג. כדי לוודא שהם יחזיקו מעמד זמן רב, עליך לטפל בהם. החסרונות היחידים של ריהוט מסוג זה הם מחיר גבוה, סגנונות מוגבלים וכו '.

אם אתה נהנה לארח הרבה, כיסאות גן מתקפלים ושולחנות יכולים להיות אפשרות טובה. כיסאות מתקפלים יכולים לתפוס הרבה מקום. אז זה לא יכול להיות אפשרי לך למקם אותם במקומות עם מקומות צרים. אם אתה לא רוצה להזיז את הריהוט לעתים קרובות מדי, זה יהיה בחירה טובה יותר לבחור עבור אלה הקבועים. הם חזקים יותר ולא זקוקים להרבה מקום.

ברזל מחוספס הוא בחירה פופולרית לריהוט גינה. הוא יכול לעמוד ביסודות כמו גשם ושלג העלולים להזיק לסוגים אחרים של רהיטים. היא גם מאוד אופנתית ויכולה להשלים כמעט את כל סוגי הבתים והדירות. קיימים סוגים רבים של ברזל מעוצב, כולל אמנות דקו, המלכה אן והויקטוריאנית, Mid Century Modern, Art Nouveau ו-Mid Century Modern.

רוב האנשים אלרגיים לטיק. טיק יכול להחזיק מעמד זמן רב, וזה הדבר החיובי היחיד. הוא חזק ועמיד ולא יהיה עיוות או סדק. הוא רגיש מאוד לחרקים, למים ולחלב. לכן יש לכסות את רהיטי הפטיו בחומרי מגן כמו פלסטיק או רשת.

פרטים נוספים: ריהוט גן – Multi Garden