כיצד להשתמש באלוורה כמסיכת פנים

מסכת פנים אלוורה

האם אתה רוצה לברר אם אלוורה טובה לעור שלך? או אולי תרצה לדעת כיצד למרוח מסכת פנים אלוורה כראוי. במאמר זה נעבור כיצד להשתמש באלוורה כמסיכת פנים, וניתן לך כמה טיפים שיעזרו לך להשיג את יעדיך. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד! אתה עלול להיות מופתע מהתוצאות.

האם זה בסדר שתמרחי אלוורה על הפנים שלך?

אם אתם מחפשים תרופה טבעית לאקנה, כדאי לכם לשקול להשתמש באלוורה על עורכם. ניתן להשתמש במוהל המרגיע שלו לטיפול באקנה ולהפחתת רקמת הצלקת. אלוורה אינה תרופת פלא. זה צריך לשמש כמוצא אחרון, ורק לאחר התייעצות עם רופא, כפי שהוא יכול לגרום לתגובות שליליות.

השימוש הפופולרי ביותר באלוורה הוא כתרופה לכוויות שמש, וזאת בשל תכונות הלחות והריפוי הטבעיות שלו. זה ידוע גם כדי להפחית דלקת להילחם חיידקים. זה גם פותח נקבוביות, ומרכך את העור. למרות שהמנגנון המדויק אינו ידוע, ניתן לומר שהוא יכול לטפל בכוויות שמש ובמצבי עור אחרים.

אם אתם מחפשים פתרון לגירוי בעור, נסו ג’ל אלוורה. אתה יכול גם למרוח אותו על הפנים שלך כקרם לחות. אלוורה מרגיעה וניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מצבי עור כולל אקנה ואקזמה. ניתן לשבור את העלה כדי להשיג ג’ל אלוורה. ג’ל אלוורה עשוי להכיל גם קלנדולה או אכינצאה.

איך אתה יכול להשתמש אלוורה כמסיכה על הפנים שלך?

טיפים אלה יעזרו לך להשתמש באלוורה כמו קרם פנים. ניתן להשתמש במסכות אלוורה לטיפול במצבי עור רבים. ההשפעות המרגיעות של אלוורה עוזרות להפחתת אדמומיות, גירוי ולדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ומרגיעות שיכולות לסייע בהפחתת הצטלקות. ערבוב שמן זית, אלוורה ודבש ביחס של 1:2 יכול להכין מסכת פנים משלך.

הכינו מסכת פנים משלכם על ידי חילוץ המיץ מעלה האלוורה. מערבבים את הג’ל עם תמצית אשכוליות או מיץ לימון טרי. אתה יכול גם להוסיף אחד-שתי כפיות של דבש גלם. התערובת צריכה להישאר על השיש לפחות 10 דקות. כדי לאסוף כל טפטוף, אתה יכול להשתמש במגבת כדי לכסות את הפנים שלך. ניתן לשטוף את המסכה במים חמים.

ג’ל אלוורה ומרכיבים אחרים נדרשים להכנת מסכה. ג’ל אלוורה יכול להיות סופג מאוד ולכן כדאי להשתמש רק בכמות קטנה. לקבלת ג’ל נוסף, הוסף עוד אלוורה או מרכיבים עבים אחרים. מערבבים את העיסה עד לקבלת עקביות עבה וחלקה. אתה יכול להשתמש במסכה זו על הפנים שלך למסכת פנים מהירה ויעילה.

טיפים למריחת מסכת פנים אלוורה

בעת החלת מסיכת פנים אלוורה, יש כמה טיפים בסיסיים שאתה יכול להשתמש. ראשית, הכינו את ג’ל האלוורה שישמש כמסיכה. זה חשוב מכיוון שלטקס אלוורה מכיל מרכיבים העלולים לגרום לתופעות לוואי שליליות. בנוסף, המסכה לא צריכה להכיל יותר מ 1% של אלוורה. ניתן להוסיף גם מרכיבים נוספים כמו שמנים אתרים או חומרי עיבוי, כמו שמן זית.

לאחר שהכנת את הבסיס שלך למסכה השתמש באצבעותיך כדי למרוח אותו על הפנים שלך. מערבבים שתי כפות אלוורה עם כמות קטנה של מיץ לימון. תן לזה לשבת על הפנים שלך במשך חמש-עשר דקות, ואז לשטוף היטב. כדי למנוע מהפנים שלך להאדים או לגירוי, אתה יכול להשתמש במגבת כדי לתפוס כל טפטוף. לאחר המסכה יבש לשטוף אותו עם מים זורמים חמים. אתה יכול להדק את הנקבוביות על ידי הוספת מעט חמאת שיאה או שמני זית.

ערבוב ג’ל אלוורה וחומץ תפוחים ייתן לך את התוצאות הטובות ביותר. אחרי עשרים דקות, התערובת צריכה להיות יבשה לחלוטין. לאחר שהתערובת התייבשה, שטפו את הפנים במים זורמים חמים. כדי להרחיב את היתרונות של מסכת הפנים של אלוורה, אתה יכול למרוח אותה על נקודות צרות ואזורים אחרים הזקוקים לטיפול נוסף. כדי למנוע התפרצויות, נסה להשתמש במסכות פנים אלוורה לעתים קרובות ככל שתוכל.